0
0,00 lei
0

Întrebări Frecvente

Pentru a achizitiona un produs accesati magazinul nostru online. Navigati la pagina de prezentare a produsul dorit. Acolo gasiti butonul ‘ADAUGA IN COS’ urmand ca la accesarea acestuia produsul respectiv sa fie adaugat in cosul de cumparaturi. Urmeaza ca platforma sa va directioneze in pagina cosului de cumparaturi. Aveti posibilitatea sa actualizati cantitatea dorita a produsul deja selectat, sa continuati cumparaturile sau sa finalizati comanda. Pentru a trimite comanda, accesati butonul ‘FINALIZARE COMANDA’ urmand ca apoi sa mentionati datele de livrare si de facturare. Selectati una din metodele de plata dorite (plata ramburs, transfer bancar sau card de credit) si apasati butonul “TRIMITE COMANDA”.

In sectiunea ‘Contul Meu’ gasiti tab-ul ‘Comenzi’ unde o sa gasiti comanda dvs. plasata. Acolo aveti optiunea pentru a anula comanda respectiva.

In cazul in care nu va descurcati cu anularea comenzii, va recomandam sa ne contactati si o sa anulam noi. Nu uitati ca in formularul de contact sa mentionati si numarul comenzii.

Contul se inregistreaza atunci cand plasati prima comanda. Datele de autentificare sunt trimise in mod automat prin email la adresa mentionata in comanda.
Pentru a returna un produs va recomandam sa accesati politica de retur.

Pentru a beneficia de garantie va recomandam sa accesati politica de garantie

Comenzile sunt expediate prin Cargus, DPD sau Sameday.

Pentru a urmari statusul unei expeditii accesati:
Cargus: https://www.cargus.ro/find-shipment-romanian/
DPD: https://tracking.dpd.ro/
Sameday: https://sameday.ro/

Nu, comenzile se pot plasa doar prin intermediul platformei de comert electronic.
Pentru orice neclaritate ne puteti contacta utilizand acest formular de contact. Noi raspundem tuturor emailurilor in termen de maxim o zi lucratoare. In cazul in care nu receptionati emailul raspuns, va recomandam sa verificati si folderul SPAM sau sa ne contactati direct prin email la adresa: office@claxnet.ro
X